...
Kā pasūtīt izmantojot www.udensbode.lv iepirkuma sistēmu?
1. Izvēlieties preci
Izvēlēties preci var no saraksta vai meklētājā ierakstot preces nosaukumu, daļu nosaukuma (min. 3 burti) vai preču grupu (piem. Dezinfekcija). Kad prece izvēlēta – spiediet pogu “PIRKT” - prece nonāk iepirkumu grozā. No groza iespējams turpināt meklēt preces, prece no groza nepazudīs. Pirkuma grozā iespējams mainīt preču skaitu vai izdzēst preces. Kad visas preces ir pirkumu grozā, spiediet “FORMĒT PASŪTĪJUMU”
2. Reģistrējieties vai ielogojieties
Veikt pasūtījumu var tikai reģistrēts lietotājs. Reģistrēties ir izdevīgi – tiek uzskaitīti Jūsu pirkumi, tiek veidota pirkumu vēsture, tiek aprēķinātas atlaides un paziņots par izdevīgiem piedāvājumiem. Lai reģistrētos ir nepieciešama tikai derīga e-pasta adrese.
3. Aizpildiet pasūtījuma formu
Korekti aizpildiet pasūtījuma formu. Juridiskais statuss, apmaksas veids, preču saņemšanas vieta. Spiediet “Iesniegt pasūtījumu IZPILDEI”
4. Sekojiet līdzi pasūtījuma statusam
Sadaļā “Mani pasūtījumi” ir iespējams redzēt pasūtījuma statusu, izdrukāt rēķinu un tml.
Kā pasūtīt izmantojot telefonu?
Lai pasūtītu preces pa telefonu, zvaniet un klientu konsultants pieņems Jūsu pasūtījumu, un paziņos aptuveno piegādes laiku kā arī Jūsu pasūtījuma numuru. Klientu konsultantu darba laiks: darba dienās no 10:00 – 17:00 Ja kaut kādu iemeslu dēļ Jums neizdodas mūs sazvanīt – sūtiet elektronisko pastu uz adresi info@udensbode.lv un pēc iespējas ātri mūsu konsultanti sazināsies ar Jums.
|